......

Snart kommer min lilla prinsessa =D Blev så glá när Jörgen skicka sms i morse å sa att dom skulle komma till mamma =)  Va hemma ifrån skolan idag , tyckte liksom inte att de va nån ide att åka hade ju bara en lektion......

Snart e de helg, å ja har massa öl kvar sen förra helgen =P hm, undrar varför...  =D eller va säger du emelie?! =P
Så ja hoppas att min lilla darling vill dricka öl med mig till helgen =D 


Läste din blogg förut gumman å de e klart att ja finns för dej.. Du finns ju ALLTID där för mig... *L0ve*



Nu hoppas ja att dom snart kommer <3



Kan inte sluta tänka på deeeeej...   = /




Peace / Vickan4show



 

Kommentarer
Postat av: Anonym

hmmmm?? ja du kanske återanvände? =P ;)

2009-03-19 @ 00:54:14
Postat av: Emelie

hmmmm?? ja du kanske återanvände? =P ;)

2009-03-19 @ 00:55:43
URL: http://ejkh.blogg.se/
Postat av: Emelie

ja ja nu blev det två gånger!!....

det bor nog ett spöke i min dator =S

2009-03-19 @ 00:56:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0